Kategorie
 
 
 
 
 

Nejčastější dotazy

Ptáte se nás na různé otázky ohledně kol a jiných produktů, nákupu, postupu v případě vrácení zboží. Tady Vám přinášíme ty nejčastěji spolu s odpověďmi. Pokud jste Váš dotaz nenašli, budeme rádi, pokud se na nás obrátíte. Podívejte se na náš kontakt.

  • Zboží je dostupné skladem – jak rychle bude u mě?
Zboží skladem máme k dispozici okamžitě , v některých případech jej přesouváme z externího skladu a může to trvat 24 hodin . Obvykle trvá dodání až k Vám 1 až 3 pracovní dny. Objednáte-li si zboží během pracovních dnů do 12:00, někdy ho stihneme vyexpedovat ještě ten den a kurýr Vám ho následující pracovní den přinese. V případu doručení Zásilkovnou to trvá o 1 - 2 dny déle. Pokud máte naléhavou objednávku, prosím, napište to do poznámky, nebo nám zatelefonujte a pokusíme se najít řešení, abychom Vašemu požadavku vyhověli.
 
  • Produkt je skladem u dodavatele – kdy bude doručen?
Průměrná doba doručení je do 5 pracovních dnů – podle rychlosti našeho dodavatele to může být méně – minimálně 3 dnů, maximálně 14 dní, nebo v případě jízdních kol, která jsou ve skladech výrobců v EU i 3 – 4 týdny.
Přesnější dobu dodání Vám sdělíme emailem nebo telefonicky po potvrzení objednávky.
 
  • Dostupnost zboží je Na otázku - co to znamená?
Zboží, které je označeno Na otázku, nemáme skladem, ale pokusíme se jej objednat. Máme různé možnosti z celé EU, proto je v případě potřeby využijeme. Pokud zboží nemají skladem dodavatelé ani výrobci, nabídneme Vám možnost alternativy.
 
  • Jak doručujete kolo?
Stejně jako jiné zboží, i kola doručujeme prostřednictvím kurýrní společnosti. Kolo Vám kurýr dodá na zadanou adresu. S kurýrem je možné domluvit čas doručení, případně nám můžete Vaše požadavky napsat do poznámky při zadávání objednávky. Kolo bude bezpečně doručeno, při jeho balení používáme řadu bezpečnostních opatření. Je poskládaný a seřízený, kvůli balení bude mít povolená řídítka a pravděpodobně odmontované pedály (pokud jsou k jízdnímu kolu dodávány). Více informací o tom, jak k Vám kolo přijde a co je dále potřeba udělat, naleznete zde: Jak doručujeme kolo. 
 
  • Jaká je cena doručení do zahraničí a jaká je doba dodání?
Cena dodání do nejčastějších států je:
  • Česká republika - od 75 Kč
  • Maďarsko - od 6,99 €
  • Rakousko - od 6,99€

Zboží skladem doručujeme do zahraničí obvykle od 2 do 7 pracovních dnů , zboží na objednávku od 6 do 14 pracovních dnů, v určitých případech to může trvat i déle. Dobu dodání upřesníme mailem nebo telefonicky po potvrzení objednávky.

Přejete-li si poslat zboží do jiných států EU, cenu Vám pošleme po potvrzení objednávky, resp. na vyžádání mailem.

CO DĚLAT V PŘÍPADĚ, ŽE NĚCO NEBYLO V ŘÁDKU?

 
Pokud jste s něčím nebyli v průběhu vyřízení objednávky spokojeni, prosíme, dejte nám vědět. Občas i my děláme chyby, přestože objednávku po připravení ještě zkontrolujeme. V našem obchodě jde o to, abychom Vám dodali zboží, které si přejete, v co nejkratší době.
 
  • NEOZVALI JSME SE VÍCE NEŽ TŘI PRACOVNÍ DNY OD ZASLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pokud Vám přišlo potvrzení o objednávce (shrnutí objednávky doručované emailem) a my jsme se Vám neozvali do tří pracovních dnů, prosím, dejte nám vědět. Nemělo by se to stát, ale mohli jsme se zmýlit v označení objednávky.
 
  • ZBOŽÍ BYLO DORUČENO V PORUŠENÉ KRABICI
Pokud jsou krabice nebo obal viditelně porušeny, zboží nepřebírejte. Pokud si poškození obalu všimnete později, nejlepší je, pokud to vyfotíte. Zboží nemusí být porušeno, ale pokud si nejste jisti, obraťte se na Tomáše nebo Matěje a oni Vám řeknou, jaký je další postup, abychom si byli jisti, že jsou produkty v bezvadném stavu.
 
  • ZBOŽÍ, KTERÉ VÁM PŘIŠEL JE JINÉ, NEŽ JSTE SI OBJEDNALI
...a samozřejmě, dopředu jsme se na změně nedohodli :) Pokud Vám přišlo něco jiného, než jste očekávali, zboží nám můžete na naše náklady vrátit a za vadu se omlouváme. Co nejdříve Vám zašleme správnou objednávku. Podrobný postup naleznete na tomto odkazu níže: Vrácení zboží .
 
  • CHCETE SI UPLATNIT PRÁVO NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEBO ZBOŽÍ REKLAMOVAT
Chápeme, že někdy Vám objednané zboží nesedne, nebo jej musíte z různých důvodů vrátit . Je to možné do 14 dnů od doručení objednávky a zboží musí být nepoužívané. Adresu pro vrácení zboží naleznete zde, stejně jako celý postup: Vrácení zboží . Celý proces se snažíme udělat co nejjednodušší. Máte-li dotazy nebo připomínky, kontaktujte prosím naše kolegy.

V případě reklamace se kromě zákonů řídíme i zdravým rozumem a naším cílem je maximální vstřícnost. Někdy neumíme posoudit stav produktu my, proto jej posíláme výrobcem k posouzení. Mrzí nás, pokud je dodaný produkt chybový, nebo pokud s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni. Bohužel, jednou za čas se stane, že si nedostatek nevšimneme, nebo se ukáže až při používání. K řešení přistupujeme zodpovědně a každý náš krok Vám sdělíme. Věříme, že reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Postup reklamace máme uveden zde: Reklamační řád .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze