Kategorie
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Cykloveci.cz

Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti společnosti Cykloveci, s.r.o, se sídlem Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42, Slovenská republika, IČO: 53 017 102, DIČ: 2121287047, zapsané do Obchodního rejstříku Okresního soudu Bratislava 1, oddíl: B jako prodávajícího (dále jen jako „prodávající“) a zákazníky jako kupujícího prostřednictvím internetového obchodu Cykloveci.cz (dále jen jako „kupující“).

1. Objednávání zboží
Objednání zboží je možné prostřednictvím stránky cykloveci.cz, telefonicky nebo mailem.
Zákaznická linka (pondělí - pátek) od 09:30 do 17:30: +421 915 575 230, +421 915 575 230
Všeobecné informace, objednávky a reklamace: info@cykloveci.cz.
Při objednávání prostřednictvím stránky cykloveci.cz vložte prosím produkt do nákupního košíku a pokračujte podle pokynů na stránce (buď dalším nakupováním, nebo vytvořením objednávky).
Při objednávání přes mail nebo telefonický kontakt uveďte prosím následující údaje:

  • Pokud nakupujete jako spotřebitel, tj. jako fyzická osoba mimo podnikatelskou činnost, uveďte jméno a příjmení, adresu, Vaše telefonní číslo a e-mail.
  • Pokud nakupujete jako podnikatel nebo firma, uveďte také obchodní jméno, sídlo, IČO, DIČ a DIČ.

Objednávka se považuje závaznou při jejím odeslání. Po zpracování objednávky Vám bude zaslán potvrzující e-mail o stavu objednávky, dostupnosti zboží, způsobu platby a předpokládané době dodání. Doručením potvrzujícího e-mailu o přijetí Vaší objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy.
V případě, že objednané zboží nelze zaslat dle Vašich požadavků, budeme Vás kontaktovat.

2. Ceny produktů
Ceny produktů uvedené na stránce jsou konečné včetně DPH (není-li uvedeno jinak). Nezahrnují cenu dopravy zboží a příplatků dle platného ceníku Prodávajícího. Akční ceny produktů nelze kombinovat s jinými slevami nebo zákaznickými kartami.

Provozovatel si vyhrazuje právo změny cen. Cena je platná taková, jaká je uvedena v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky, pokud nedošlo na stránce k viditelné technické chybě. Součástí ceny není poradenská činnost, dopravní ani žádné jiné náklady, pokud to není uvedeno v popisu produktu. Cena zboží je určována dle platného ceníku. Zvýhodněné (akční) ceny zboží jsou zřetelně označeny symboly (jako např. "akce" nebo "výprodej"). Platnost zvýhodněných cen trvá do vyprodání zásob nebo po dobu trvání doby uvedené při zvýhodněné ceně.

3. Odeslání zboží a dodací lhůty
Abychom zboží postoupili dopravci, objednávka musí být zaplacena (kromě případů platby na dobírku nebo platby při osobním převzetí).
Dodací lhůta zboží závisí na jeho dostupnosti. Standardně máme zboží dostupné skladem, což znamená, že je dostupné na prodejně nebo jej můžeme předat dopravci k doručení ještě v den potvrzení a zaplacení objednávky, nejpozději však do tří pracovních dnů.
V případě, že se zboží vyprodá v době objednávky kupujícího, dodací dobu řešíme individuálně dle aktuální dostupnosti zboží u našich dodavatelů. O této skutečnosti budeme zákazníka informovat co nejdříve a sdělíme mu předpokládanou dobu dodání nebo náhradní řešení objednávky.
Pokud zboží není dostupné skladem, ale na dotaz či na objednávku, o dodací době bude Kupující informován mailem. Zákazník souhlasí s prodloužením dodací lhůty v případě, že není možné dodat veškeré objednané zboží v dohodnutém termínu. Pokud se nám zboží nepodaří zajistit ani v dodatečné lhůtě, máte právo od smlouvy odstoupit a v případě úhrady kupní ceny nebo její části Vám budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na Vámi určený bankovní účet.

4. Způsob dodání zboží
Dodání zboží je možné těmto způsoby:

  • standardní dodání kurýrem, které se pohybuje v délce 1 až 3 pracovní dny po předání objednávky kurýrní společnosti.
  • vyzvednutí zboží v partnerských místech společnosti Zásilkovna (Packeta)

Doručování před a během Vánočních svátků bude upřesněno v sekci novinky v dostatečném předstihu v daný rok. Doručování je v tomto období omezené.

Pokud zboží doručuje smluvní přepravce, dává objednatel provozovateli právo poskytnout smluvnímu přepravci potřebné osobní údaje za účelem doručení zboží (jméno/obchodní jméno, adresa, telefon).

Při přebírání zboží objednatel obdrží doklad o převzetí zboží, který je zároveň dokladem o zaplacení zboží v případě platby na dobírku. Doklad o převzetí zboží je zároveň objednávkou zboží v písemné podobě. Daňový doklad s vyčíslením kupní ceny a DPH obdrží objednatel e-mailem nebo v papírové formě nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení zboží.

V případě, že objednatel nezaplatí a nepřevezme objednané zboží mimo situaci poškození zboží při doručení (zásilka vrátí jako nedoručná bez zavinění provozovatele, např. pokud smluvní přepravce adresáta nenašel, nevyrozuměl o uložení zásilky, objednatel zásilku nedopatřením nebo úmyslně nepřevzal, apod.), provozovatel může požadovat náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta. Smluvní pokuta je v takovém případě stanovena minimálně ve výši zaplaceného poštovného a maximálně ve výši 50% z celkové ceny objednávky. Objednateli, který nepřevzal objednávku bude zaslána zpráva e-mailem se žádostí o informaci, co dále dělat s jeho objednávkou. Na odpověď na tuto výzvu má objednatel termín 7 dní ode dne odeslání zprávy. Pokud objednatel požádá o opětovné odeslání takto vrácené zásilky, provozovatel doúčtuje k celkové ceně zásilky druhý manipulační poplatek a poštovné dle platného ceníku. Opětovné odeslání takto vrácené zásilky je možné pouze na základě úhrady předem. Pokud objednavatel na výzvu provozovatele v určeném termínu neodpoví, objednávka bude ze strany provozovatele stornována.

5. Způsob platby
Platbu za objednávku lze provést následujícími způsoby:

  • online platba kartou prostřednictvím platební brány Besteron
  • dobírka
  • platba převodem, vkladem na účet:
účet ve Vúb, as: IBAN: SK44 0200 0000 0043 2436 9056
BIC: SUBASKBX
VS: číslo objednávky
6. Poplatky

K cenám zboží připočítáváme poplatky podle způsobu a místa doručení a podle způsobu platby:

  • standardní doručení zboží (kromě kol a nadrozměrných produktů) kurýrem v ČR: 125 Kč
  • zásilkovna: 75 Kč
  • doručení kola: 
  • platba dobírkou ČR + 25 Kč
  • doručení do států EU - výše poplatku na vyžádání, mimo státy EU zboží nedoručujeme

V případě, že objednatel objedná zboží nestandardních rozměrů nebo zboží těžší než 30 kg, provozovatel dohodne platební a dodací podmínky s objednatelem individuálně.

7. Záruční doba zboží
Na veškeré prodávané zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem, není-li uvedeno jinak.
Prodávající nenese odpovědnost za pozdní doručení zaviněné kurýrní službou, nesprávně zadanými údaji kupujícího nebo za poškození zaviněné kurýrní službou. V případě viditelného poškození balíku objednávku nepřebírejte.

8. Reklamace zboží a odstoupení od smlouvy
Reklamace zboží (reklamační řád)

Záruční doba na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě je standardně 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak). V některých případech výrobce poskytuje na produkt záruku, která je delší než standardní doba. Takový výrobek má délku záruční doby jasně vyznačenou.
Záruční servis zajišťuje provozovatel internetového obchodu, která má odborný cykloservis, případně zasílá reklamované produkty přímo výrobci.
Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutno oznámit co nejdříve od převzetí zásilky, nejpozději do 48 hodin, a to: e-mailem info@cykloveci.sk nebo telefonicky +421 915 575 230.
Aby reklamace proběhla co nejrychleji, před zasláním produktů nás prosím kontaktujte mailem nebo telefonicky a domluvíme se na nejlepším postupu řešení.

Adresa pro zasílání reklamací je Cykloveci, s.r.o, se sídlem Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42, SR, kontakt v případě potřeby: +421 915 954 428. Zboží prosím neposílejte dobírkou, ideální je zaslat jej doporučeně jako balík. Do balíku přiložte kopii faktury (daňového dokladu) a záruční list , pokud byl k produktu vydán. K produktu je nutno přiložit i reklamační dopis – stačí napsat Vaše jméno, kontakt a důvod reklamace a zaslat jej spolu s balíkem.

Reklamace řešíme bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění a přijetí reklamovaného produktu. V případě uznání reklamace řešíme vadu prostřednictvím opravy, výměny nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy), rovněž hradíme náklady na uplatnění reklamace (poštovné v případě zaslání reklamovaného zboží zpět) a dodání náhradního zboží.
O výsledku reklamace budete informováni prostřednictvím mailu a bude Vám doručen reklamační protokol.
 
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po dni, kdy byla reklamace uplatněna. Lhůtu pro vyřízení reklamace nelze žádným způsobem prodloužit. Po jejím marném uplynutí vzniká spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za reklamovaný výrobek.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 zákona č.. 102/2014 Zz o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží (zboží musí být zasláno nejpozději v poslední den trvání lhůty).
V souladu s ust. § 7 odst. 1 písm. 6 zákona č . 102/2014 Zz zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
  • prodej knih nedodávaných v ochranném obalu a prodej periodického tisku,
  • prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově-obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil,
  • poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, jestliže jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy,
  • prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen. zboží textilního charakteru.

Odstoupení od smlouvy je nutné uplatnit písemnou formou (dopisem) nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (e-mail). Uveďte prosím Vaše jméno, datum koupě, název produktu, důvod odstoupení od smlouvy a formu kompenzace. V případě zájmu se můžeme dohodnout na výměně zboží za jiný produkt, nebo získáte kredit v eshopu, nebo Vám vrátíme kupní cenu na účet.

Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva ruší od začátku. V souladu s ust. §517 odst. 1 písm. 1 Občanského zákoníku může zákazník uplatnit odstoupení i jen ve vztahu k části předmětu smlouvy (pokud předmětem smlouvy resp. závazné objednávky bylo dodání několika produktů) av takovém případě se smlouva ruší pouze v této části.

V případe odstoupení od smlouvy prosíme zaslat zboží zpět na adresu Cykloveci, s.r.o, se sídlem Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42, Slovenská republika.

Doporučujeme zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou, zboží nám prosím neposílejte dobírkou. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu (faktura). Náklady spojené s vrácením zboží k nám za provoz nese zákazník. Vrácení peněz se provádí zasláním kupní ceny na účet do 14 dnů.
Vracené zboží nám prosím doručte kompletní, nepoškozené, pokud možno v originálním obalu a nepoužívané. Hodnota zboží může být snížena v důsledku takového zacházení, které není nutné pro zjištění funkčnosti produktu. Za takové snížení hodnoty odpovídá zákazník.

Kupní cenu Vám vrátíme do 14 dnů na účet, pokud se nedohodneme jinak, po oznámení odstoupení od smlouvy a doručení zboží na adresu eshopu nebo do některého provozu. 

Objednatel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, pokud se služba začala plnit se souhlasem objednatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy, rovněž nemůže odstoupit při prodeji zboží zhotoveného dle zvláštních požadavků objednatele, u zboží určeného zvlášť pro jednoho objednatele, u zboží, které vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit (např. z hygienických důvodů) nebo u zboží, které rychle podléhá zkáze.

9. Stornování objednávky
Pokud si přejete zrušit Vaši objednávku, která ještě nebyla vyřízena, kontaktujte nás prosím co nejdříve, uveďte Vaše jméno a číslo objednávky. Objednávku lze zrušit nejpozději do následujícího pracovního dne, pokud nebyla odeslána dopravci k doručení.
Pokud již byla objednávka zaplacena, peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů na účet. V případě platby kartou se může tato doba prodloužit kvůli postupům v bance.
V případě, že nebudeme moci dodat Vaši objednávku z důvodu nedostupnosti či vyprodání zboží, nebo pokud ani při největším úsilí neumíme dodat objednávku v dohodnuté časové lhůtě, budeme Vás neprodleně kontaktovat a vyhrazujeme si právo objednávku stornovat. Před tímto krokem se pokusíme nabídnout adekvátní náhradní řešení pro dodání objednávky, její části nebo podobného zboží. Pokud již byla objednávka zaplacena, kupní cena nebo její část Vám bude vrácena na účet nejpozději do 14 pracovních dnů nebo dle dohody.

10. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (VOP) jsou závazné pro obě strany a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Společnost Cykloveci, s.r.o. si jako provozovatel internetového obchodu cykloveci.cz vyhrazuje právo na změnu VOP bez předchozího upozornění. Jakékoliv změny jsou platné jejich uveřejněním na stránce internetového obchodu. Při uzavření obchodu jsou platné VOP zveřejněny v té době.

Objednatel zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto VOP přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí. Bez ohledu na ostatní ustanovení těchto VOP, neodpovídá provozovatel objednateli za ušlý zisk, ztrátu příležitosti nebo žádné jiné nepřímé nebo následné ztráty v důsledku nedbalosti, porušení kupní smlouvy nebo vzniklé jiným způsobem. V případě, že se prokáží kompetentním orgánům České republiky některá ustanovení těchto VOP jako neplatná nebo nevynutitelná, a to zcela nebo částečně, platnost a vynutitelnost ostatních ustanovení VOP a zbývající části příslušného ustanovení VOP tím zůstávají nedotčeny.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 01.04.2022.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze