Kategorie
 
 
 
 
 

Vše pro snadný nákup

Jsme rádi, že jste si pro Váš nákup zvolili internetový obchod CYKLOveci.cz. Nakupování u nás je jednoduché a uděláme vše pro to, abyste byli s vyřízením objednávky spokojeni.

Objednání zboží

Zboží si objednáte vložením produktu do košíku . Můžete pokračovat dalším nakupováním nebo vejít do košíku, kde po vyplnění údajů o sobě, o dodací adrese a po volbě způsobu dodání a platby potvrdíte závaznou objednávku. Informace, které od Vás požadujeme, slouží k vyřízení objednávky, Vaše kontaktování, když Vás chceme informovat o stavu objednávky, ak doručení zboží.
Pokud potřebujete poradit ohledně výběru zboží, prosím kontaktujte nás. Naši prodejci jsou zkušení a odborní.

Zboží si na naší stránce můžete objednat kdykoli. Objednávky vyřizujeme během pracovních dnů.

Dodání objednávky

Po potvrzení objednávky Vám přijde mail se shrnutím. Pokud máme produkty skladem, zanedlouho budete mít své zboží doma! Do dvou pracovních dnů se Vám ozvou naši kolegové. Pokud bychom zboží neměli skladem nebo by došlo ke zdržení, určitě Vám dáme vědět.

V případě produktů na objednávku obvykle dodáváme zboží do 10 dnů, může to být i méně , ale vždy Vás budeme kontaktovat. Dodací doba závidí na tom, kde se nachází zboží skladem u dodavatele, zda na Slovensku nebo v externích skladech v zahraničí.

Doručení kola

Stejně jako jiné zboží, i kola doručujeme prostřednictvím kurýrní společnosti. Kolo Vám kurýr dodá na zadanou adresu. S kurýrem je možné domluvit čas doručení, případně nám můžete Vaše požadavky napsat do poznámky při zadávání objednávky. Kolo bude bezpečně doručeno, při jeho balení používáme řadu bezpečnostních opatření. Více informací o tom, jak k Vám kolo přijde a co je dále potřeba udělat, naleznete zde: Jak doručujeme kolo.

Co dělat v případě, že něco nebylo v pořádku?

Pokud jste s něčím nebyli v průběhu vyřízení objednávky spokojeni, prosíme, dejte nám vědět. Občas i my děláme chyby, přestože se velmi snažíme. V našem obchodě jde o to, abychom Vám dodali zboží, které si přejete, v co nejkratší době. Nechceme Vás jistě oklamat, ani nic zdržovat.

Neozvali jsme se více než tři pracovní dny od zaslání objednávky

Pokud Vám přišlo potvrzení o objednávce (shrnutí objednávky doručované emailem) a my jsme se Vám neozvali do tří pracovních dnů, prosím, dejte nám vědět. Nemělo by se to stát, ale mohli jsme se zmýlit v označení objednávky.

Zboží bylo doručeno v porušené krabici

Pokud jsou krabice nebo obal viditelně porušeny, zboží nepřebírejte. Pokud si poškození obalu všimnete později, nejlepší je, pokud to vyfotíte. Zboží nemusí být porušeno, ale pokud si nejste jisti, obraťte se na Tomáše nebo Matěje a oni Vám řeknou, jaký je další postup, abychom si byli jisti, že jsou produkty v bezvadném stavu.

Zboží, které Vám přišlo je jiné, než jste si objednali

...a samozřejmě, dopředu jsme se na změně nedohodli :) Pokud Vám přišlo něco jiného, než jste očekávali, zboží nám můžete samozřejmě na naše náklady vrátit a za vadu se omlouváme. Co nejdříve Vám zašleme správnou objednávku. Podrobný postup naleznete zde: Vrácení zboží .

Chcete si uplatnit právo na vrácení zboží nebo zboží reklamovat

Chápeme, že někdy Vám objednané zboží nesedne, nebo jej musíte z různých důvodů vrátit . Adresu pro vrácení zboží naleznete zde, stejně jako celý postup: Vrácení zboží . Celý proces se snažíme udělat co nejjednodušší. Máte-li dotazy nebo připomínky, kontaktujte prosím naše kolegy.

V případě reklamace se kromě zákonů řídíme i zdravým rozumem a naším cílem je maximální vstřícnost. Někdy neumíme posoudit stav produktu my, proto jej posíláme dodavatelům k posouzení. Mrzí nás, pokud je dodaný produkt chybový, nebo pokud s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni. Bohužel, jednou za čas se stane, že si nedostatek nevšimneme, nebo se ukáže až při používání. K řešení přistupujeme zodpovědně a každý náš krok Vám sdělíme. Věříme, že každou reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Postup reklamace máme uveden zde: Reklamační řád .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze