Kategorie
 
 
 
 
 

Reklamační řád internetového obchodu Cykloveci.cz

Vážení zákazníci, ceníme si důvěry, kterou jste nám nákupem v našem obchodě prokázali. Pokud se vyskytla situace, že chcete zakoupené zboží vrátit, nebo jej reklamovat, prosíme, kontaktujte nás předem mailem info@cykloveci.cz nebo telefonicky +421 915 575 230, abychom zásilku od vás očekávali. Obě situace vyřizujeme hned po převzetí zásilek a budeme vás kontaktovat s řešením. Při posílání zboží klasickou poštou trvá dodání několik dní a o zásilce se dozvíme jen přes žlutý lístek, proto nám pomůže, pokud nám pošlete i podací číslo (pokud jej máte k dispozici). Děkujeme.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

upravující reklamační podmínky mezi provozovatelem / prodávajícím a objednatelem / kupujícím (dále jen "RP")

Úvodní ustanovení – Důležité informace pro zaslání reklamace

1. Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě je společnost Cykloveci, s.r.o., IČ: 53 017 102 se sídlem Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42, SR.

2. Objednatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží.

3. Tento Reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem, při vyřizování reklamací, týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.

4. Reklamací pro účely tohoto reklamačního řádu se rozumí objednatelem uplatněné právo z odpovědnosti za vady zboží nebo služeb poskytovaných objednatelem, kterým se požaduje určitá náprava, nebo náhrada za vadné plnění, resp. neplnění předmětu smlouvy.

5. Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutno oznámit co nejdříve od převzetí zásilky, nejpozději do 48 hodin, a to: e-mailem info@cykloveci.cz nebo telefonicky na čísle +421 915 575 230.

6. Záruční doba na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě je standardně 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak). V některých případech výrobce poskytuje na produkt záruku, která je delší než standardní doba. Takový výrobek má délku záruční doby jasně vyznačenou.


Postup vyřizování reklamací

1. Ve smyslu tohoto RR, může oprávněná osoba uplatnit reklamaci písemně nebo elektronickou poštou .

2. Z reklamace musí být zřejmé zejména:
kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu),
předmět reklamace, případně čeho se objednatel domáhá,
komu je reklamace adresována,
datum podání reklamace,
podpis objednatele nebo podpis Oprávněné osoby spolu s plnou mocí.

3. V případě podání reklamace elektronickou poštou, faxem nebo písemně Oprávněnou osobou jménem objednatele musí být k reklamaci přiložena plná moc k zastupování objednatele ve věci reklamace.

4. Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2. tohoto článku, bude považována za neoprávněnou.

5. Zboží prosím neposílejte dobírkou, ideální je zaslat jej doporučeně jako balík . Do balíku přiložte kopii faktury (daňového dokladu) a záruční list , pokud byl k produktu vydán. K produktu je nutno přiložit i reklamační dopis – stačí napsat Vaše jméno, kontakt a důvod reklamace a zaslat jej spolu s balíkem na adresu Cykloveci, s.r.o, Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42, Slovensko. Balík lze poslat i přes výdejní místa Packeta, pro ID kód nás prosím kontaktujte.

6. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejvýše 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Objednatel vydá klientovi o vyřízení reklamace písemný doklad.

Reklamace řešíme bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění a přijetí reklamovaného produktu. V případě uznání reklamace řešíme vadu prostřednictvím opravy, výměny nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy), rovněž hradíme náklady na uplatnění reklamace (poštovné v případě zaslání reklamovaného zboží zpět) a dodání náhradního zboží.
O výsledku reklamace budete informováni prostřednictvím mailu nebo telefonicky a bude Vám doručen reklamační protokol.

7. Uplatněním reklamace se rozumí den uplatnění reklamace objednatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje den doručení reklamace do podatelny sídla objednatele.

8. Ostatní právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem výslovně neupravené tímto Reklamačním řádem se budou řídit příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřenými mezi provozovatelem a objednatelem, příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných na území České republiky, a to v tomto pořadí.

9. Objednatel je oprávněn tento Reklamační řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoli měnit nebo doplňovat. Objednatel určí zveřejněním na své stránce aktuální znění Reklamačního řádu.

Tento RR nabývá platnosti a účinnosti od 01.10.2020.

Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RR i bez předchozího upozornění.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze